Ååh.. Vampyrer!

Idag känns allt Blää.. mår illa, är på dåligt humör och är allmänt trött. Något som piggade upp mej lite var att min Ed Hardy tröja kom idag, även en paket avi som jag ska åka o hämta ut senare ikväll.. Undrar bara vad paketet innehåller eftersom jag inte kommer ihåg hälften av vad jag beställd! Sitter och kollar runt efter någonstans att köpa Twilightböckerna också.. Jag kommer döööö om jag inte får reda på hur det går för Edward, Bella och Jacob! Eller nej jag kommer inte dö.. men nästan ;)

Fan vilket jävla fenomen hela den här twilightgrejjen blev.. När det börjades göra reklam för första filmen tänkte jag bara äh, en Harry Potter fast med vampyrer och därför vätade jag jääättelänge med att se den.. Men jag ångrar mej verkligen inte att jag såg den!


Tänk om man kunde få en liten roll i en kommande film... då skulle jag kunna dö lycklig =)

Kommentarer
Postat av: Sara

aaa har läst alla, eller jag laddade ner och lyssnade på alla böckerna, så najs när man tränar el vad som helst och hon som läser är grymt bra på de.

2010-02-02 @ 16:04:14
URL: http://metrobloggen.se/sessa8

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte fylla i din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0