Addict

Internet är farligt för mej. Eller så är det att äga ett Visa-kort som är farligt.. Jag har shoppat en massa jävla skitsaker, bara för att det är billigt! Vad i helvete ska jag med 40 (!) stycken "Spa-lights" till?! Lampor man kan ha i badrummet som man sätter upp med typ sugplopp. Ett litet problem bara.. Jag får fan knappt in arslet i mitt minimala badrum, jag kan inte ens ha handduken jag skall torka mej med i badrummet när jag duschar utan att den blir blöt! (Ja, klart som fan jag har duschdraperi)

Det är inte det enda konstiga jag köpt..

Men jag har köpt jävligt nyttiga grejer också :D

Jag köpte Shampo, Balsam, inpackning, leave-in treatment, och någon slags extra stark inpackning som kommer i små tuber.. Allt från redkens Extreame serie!n Måste fan börja ta hand om mitt hår så det växer.. Jag svär, mitt hår verkar inte ha vuxit ett shit på 3 år trots regelbundna klippningar :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte fylla i din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0