Not so good morning I tell you..

Nu får Blogg.se skärpa sej! Är det inte supersegt så är det omöjligt att komma in på bloggen. Hur är det tänkt att man ska kunna blogga om man aldrig kommer in på sin jävla blogg?! Funderar seriöst på att flytta bloggen någon annanstans.. Någon som kan rekommendera en bra bloggsida? Det finns så många.. Wordpress, mondo, finest, nattstad.. svårt att välja!

Idag är ja uppe tidigt som ni märker.. eller aa, jag har inte ens lagt mej, har haft fööööör ont i magen :( Tog ett par citodon så värken skulle gå över.. iställe blev jag helt flummig i hjärnan och kunde inte sova :O

Idag ska jag iafl till sjukhuset igen.. Kommer bli en del såna besök framöver. Står i valet och kvalet om jag ska skriva varför här i bloggen.. har inte bestämt mej riktigt än.

Sen så ska jag försöka få tid hos en frisör idag, får ringa ett par stycken och kolla om dom har tid. Mitt hår är katastrof för tillfället, rött, blont och grönt(!) hår är ingen hit.. inte den här jävla troll frillan heller! Fattar verkligen inte varför jag har dille på att färga ihjäl mitt hår så fort det har återfått lite kvalité.. sinnessjukt.


Haha jag och Avan satt och tokade oss lite på ansiktsboken idag om att vi skulle skapa en grupp. Så jag skapade en grupp med namnet " Vi som ångrar att vi inte ströp våra ex i sömnen medans vi hade chansen". Hahaha jag doooog när jag såg att jag fått typ 30 medlemmar på 2 sekunder.. Skön att veta att det inte bara är vi som är hatiska på våra ex =)


Jag är iafl rejält hatiskt på ett av mina.. Inte för att jag har särskilt många men det sårar mej som fan att en idiot jag var tillsammans med i nästan 7 år går omkring och sprider rykten till mina vänner.. speciellt när ens ex var ens första kärlek. En otrogen, kvinnomisshandlade sådan.



Men det är bara att hålla huvudet högt och försöka skita i alla lögner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte fylla i din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0