Sop-Nicki..

Haha, måste bara berätta om en sjuuuuk sak som hände inatt!
Jag väntar på att få en ny lägenhet, så tills dess bor jag hos min mormor och morfar ( Har min gamla lägenhet kvar, men jag har psykopatiska grannar så jag är helst inte där själv..) Hur som helst så var jag och hämtade allt mitt smink, hårgrejjer, lite kläder, min kamera och lite andra saker jag var tvungen att ha. Jag ställde allt i hallen och på natten vid 2 så fick jag ett infall att jag skulle smeta i lite inpackning i håret innan jag la mej. Gick till hallen där jag ställt påsarna.. Hittade inget. Sprang runt hela lägenheten men påsarna fanns verkligen INGENSTANS. Så jag väckte min morfar och frågade om han slängt påsarna som stod i hallen, Och självklart hade han gjort de.

Så Kl. 3 inatt stod jag och grävde i soprummet för att rädda mina saker! Haha måste sett jääävligt roligt ut.. Kunde bara rädda påsarna som han hade knytit igen.. Resten fick sopgubbarna hämta :( Palla gräva runt där bland matrester :S höll på att spy.. Så nu har jag faktiskt inte så mycket ångest över vad jag shoppat... det visade ju sej att de behövdes trots allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte fylla i din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0