Vikten av att använda clerasil..

Såg precis Kissie på Kanal 8.. Och jag kan inte hjälpa det, men jag tycker faktiskt synd om henne. Från hjärtat.
Jag insåg just varför hon alltid hoppar av i sista sekunden på alla hennes påstådda TV-jobb.. Fatta vad pinsamt att ge sej ut för att vara den mest perfekta av alla utseendemässigt, men sen visa sej i tv inför tusentals tittare, oretuscherad?

Jag kan säga så här mycket.. Det var ingen vacker syn!
Jag har svårt att förstå varför hon inte lägger ned lite pengar på en Clerasil flaska, när hon kan spontanshoppa väskor för 5.000 kr och operera brösten för 40 lax..

Om jag såg ut som henne, och ville förändra mej själv så skulle jag ta tag i mina hudproblem först och främst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte fylla i din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0