E.l.f.

Har beställt lite smink från E.L.F. som jag hoppas kommer imorgon! Rätt många har ju skrivit om det och hypat upp det, men jag föredrar att testa själv.

Sminket på hemsidan kostar mellan 18- 72 kr, men av någon anledning så halkade jag in på Deras studio produkter och där blev jag kvar.. Om jag inte minns helt fel så beställde jag bla. en mineral primer, high-definition powder, ögonbryns kit och lite annat roligt, får se om jag gillar produkterna lika mycket som andra verkar göra!



Nu när jag satt och kikade igenom sidan lite till så hitta jag ett par till grejjer jag vill ha, ska klickas hem NU =)



Har någon av er testat smink från E.L.F.? Och vad tyckte ni isåfall om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte fylla i din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0