''

Jag hatar såna här nätter, när man absolut inte kan sova och alla tankar bara snurrar runt,runt,runt i huvudet.
Det är så konstigt egentligen, när jag försöker tänka på alla fina minnen jag har, så blandas det med allt skit runtomkring som hände samtidigt, och smutsar ner det där fina med minnet, förstår någon vad jag menar, eller blir jag alldeles för djup nu?

Äh, till något mindre deprimerande nu!


Funderat ett tag på att pierca mina skrattgropar, det är så jävla fint! Men med tanke på att jag redan har hål i näsan, överläppen, tungan, naveln och öronen så kanske det inte är en sån bra idé.. Eller så är de det!
Folk säger att det är barnsligt hit och dit, men det skiter jag faktiskt i om jag ska vara ärlig.




Första personen jag såg med piercade skrattgropar. Är hon inte vacker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte fylla i din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0