New moon

Jag såg Twilight - New moon igår. Gode guuuuuud jag visste inte att man kunde gå från åldern 21 till 14 på bara några sekunder! Jag skojjar inte, jag blev som en liten snorunge när jag började se den!

Det är inte många filmer som berör mej nämnvärt, men Twilight är bara såå.. Underbar?!
Jag tror det som tilltalar så många med filmerna (och böckerna..) är att man får drömma sej bort en stund, och der behöver man verkligen göra ibland, iafl jag..

Sen är det ju inte direkt något negativt att minst 2 av universums snyggaste killar är med.. Med risk att låta som en snuskig pedofil-tant.. Taylor Lautner är sååååååå fucking hot! Kunde inte riktigt bestämma mej under filmens gång om jag höll på honom eller Robert Pattinson.

Men var det bara jag som reagerade på slutet? Det slutade liksom så tvärt.. Fast det är väl antagligen en medveten taktik för att man skall se kommande filmer också. What can I say.. Det funkade på mej! Jag kan inte vänta tills nästa film kommer ut! Om åtminstone trailern kunde komma ut, så man har ngt att sukta efter ^^.





Det konstiga är, att jag tror faktiskt inte att jag skulle reagera om någon av dom hade gått förbi mej på stan. Eller ja klart som fan jag reagerar om jag ser dom nu, men innan dom blev kända menar jag, ingen av dom är direkt vad jag brukar kolla på hos en kille.. Men dödligt snygga är dom!


Kommentarer
Postat av: Sessa

Visst är filmen grymt bra:) Var tvungen att läsa böcker na för att då reda på vad som hände, så nu ser jag verkligen fram emot tredje filmen:)

2010-02-02 @ 13:03:31
URL: http://metrobloggen.se/sessa8

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte fylla i din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0