Out Of My Mind

Jag håller på att bli sinnessjuk! Fick nya grannar för någon vecka sen, dom håller på att göra mej galen! En unge som vrålar rakt ut dygnet runt, medans mamman och pappan verkar tävla om vem som kan skrika "HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLL KÄÄÄÄFTEEEEEN" högst. Nu snackar vi 24/7. Jag brukar ha rätt stort tålamod, inte minst med barn men det här går bara över gränsen alltså. Och eftersom dom skriker hela tiden så känner min hund att hon också vill skrika lite.. Och då kommer grannen på andra sidan och klagar på att hon skäller hela nätterna. Jag ska tydligen haft krig här inne varje natt också. MYCKET mystiskt då jag sovit hemma två nätter den sista månaden. PFFFT. Jag hatar verkligen den här stan, jag måste härifrån!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte fylla i din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0