Tsss

Läste på en tjejs blogg att hon ville börja poledancing.. Jag vill inte låta allt för elak, men, alla har inte en fysik som gör det möjligt att åma sej runt en stång och samtidigt se sexig ut... Speciellt inte den här tjejen. Varför ska folk göra så drastiska saker när dom ska börja träna? Vad hände med ut och promenera, eller kanske spendera några timmar i veckan på gymmet? Visst det är klart.. Jag skulle också kunna testa poledancing.. Men jag vet att första försöket med att svinga mej runt en stång kommer sluta i skallskada för mej haha

Däremot har jag sett folk som är såååå grymma på det dom gör, utan att se ut som en billig skank från typ.. Texas?






Som ni själva ser.. det är inte för alla det här med poledancing ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Jaa! Sean Paul är grym :D fan jag älskar hans låtar!



HAHAHAHAHAHAHAHAHA fyfan vad rolig video, jag tror jag dör av skratt xD

2010-01-31 @ 17:15:18
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte fylla i din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0